Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
М/О вчителів початкової школи
Науково-методична проблема, над якою працює школа: « Розвиток життєво творчого потенціалу особистості в умовах соціалізації навчально-виховного процесу сучасного інноваційного навчального закладу» Науково-методична проблема, над якою працює методичне об'єднання: «Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня в умовах оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу». Педагогічною метою роботи над єдиною методичною проблемою вважати: Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів; Формування позитивної мотивації навчання; Розвиток творчого мислення особистості в умовах соціалізації навчально-виховного процесу сучасного інноваційного навчального закладу; Необхідність розвитку педагогічної майстерності викладача , як умови підвищення навчальних досягнень учнів.
2012-2013 навчальний рік І етап. Діагностика. Теоретичне обґрунтування науково- методичної проблеми. Ознайомлення з аспектами роботи щодо її реалізації. Завдання: • Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи в початковій школі; • Дослідження реального рівня якості знань учнів; • Дослідження причин низького рівня якості знань учнів; • Поглиблення методологічно - теоретичної підготовки вчителів початкової школи; • Ознайомлення вчителів початкових класів з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим передовим педагогічним досвідом з даної проблемної теми;
• Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з проблем засвоєння існуючого досвіду;
• Визначення провідних напрямків діяльності методичних комісій, шкіл, творчих груп з питань реалізації проблемної теми;
• Розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо впровадження у практику досягнень педагогічної науки;
• Оформлення довідково - інформаційних матеріалів з визначеної теми.
1 Аналіз діагностичного дослідження професійної діяльності педагогічних працівників, визначення єдиної науково - методичної проблеми Червень - серпень 2012р. Сокол Т.Д. Мазко А.М. 2 Спрямувати роботу методичного об’єднання на реалізацію єдиної методичної проблеми виходячи з шкільної проблеми Протягом року Мазко А.М. керівники творчих груп 3 Вивчення літератури з науково- методичної проблеми Протягом року Вчителі поч. кл. 4 Співбесіда з педагогами з питань роботи над єдиною методичною проблемою Вересень, травень Заст.дир. Гриньова І.Г.
5 Засідання М/О «Про організацію роботи вчителів над єдиною науково-методичною проблемою» Вересень 2012р. Мазко А.М. 6 Діагностика успішності учнів 5 класу Вересень 2012р. психолог, класні керівники 7 Скласти перелік рекомендованої літератури з проблеми Вересень 2012р. Петрів О.Ф. 8 Педагогічний тренінг: • Як організувати творчу діяльність учнів на уроці? Листопад 2012р. ПолторакТ. КалінінаН.А, КолісникА.Р Леонова О.В. 9
Діагностика вивчення особистості учня : • Ставлення учнів до навчальних предметів; • Діагностичне дослідження причин відставання учнів «Що заважає вчитися?» Жовтень-грудень 2012р. ПрисяжнаО., практичний психолог, класні керівники 10 Організувати обговорення відповідних до науково-методичної проблеми статей періодичної літератури Протягом року Дороганчук Л.Л.,вчителі поч..кл. 11 Педагогічний лекторій,семінар-практикум: • Психолого - педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів • Мотивація - рушійна сила в навчанні учнів. Грудень 2012р.
Квітень 2013р. Мазко А.М. Калініна Н.А. практичний психолог 12 Педагогічні читання «Шляхи підвищення ефективності навчально – виховного процесу у педагогічній спадщині В.Сухомлинського» Січень 2013р. . Сокол Т.Д. 13 Тиждень методичної допомоги «Мистецтво стати педагогом» Лютий 2013р . Мазко А.М. 14 Методичний тиждень «Вчимося творчості» Жовтень 2012р . Мазко А.М., Сокол Т.Д. 15 Створити належні умови для самоосвіти педагогічних працівників Постійно 16 Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою: • Шляхи підвищення якості знань, подолання відставання учнів у навчанні. • Про стан впровадження інноваційних технологій як засобу розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін
Березень. 2013р
Травень 2013 р Голова педагогічної ради, заступники директора , вчителі 17 Школа професійної майстерності «Працюємо над собою». Тема: Комунікативна компетентність педагога як неодмінна передумова його професійної діяльності та підвищення ефективності навчального процесу З листопада-травень 2013р. практичний психолог 18 З метою інформування про роботу педагогічного колективу над шкільною методичною проблемою організувати випуск методичного бюлетня «Методичні орієнтири» З жовтня 2012р., протягом року Керівники М/О 19 Організувати роботу по реалізації шкільної програми « Обдарованість» Вересень 2012р
Практичний психолог, вчителі
20 Організувати вивчення досвіду роботи педагогів області , які працюють над аналогічною проблемою Протягом року Мазко А.М. Сокол Т.Д. 21 Оформлення довідково - інформаційних матеріалів з визначеної теми. Травень 2013р. творча група
22 Майстер-клас по впровадженню ІКТ в навчальний процес школи за новим державним стандартом Травень 2013р. Калініна Н.А 23 Підсумки рейтингового оцінювання вчителів Травень 2013р Заступник директора з методичної роботи Гриньова І.Г .
ЗАСІДАННЯ № 1 (вересень)
Тема: Підсумки роботи М/О за 2011-2012 н.р. та планування роботи на 2012-2013н.р.
Форма проведення: методично-організаційне засідання
№ з/п Основні питання до розгляду Хто готує 1 Про підсумки роботи М/О за 2011-2012 н.р.Затвердження плану роботи м/о на новий навчальний рік МазкоА.М. 2 Аналіз програм та складання календарного планування. - Мазко А.М. 3 Методичні рекомендації до нового навчального року Сокол Т.Д. 4 Планування навчально-виховної роботи в 1-4 кл. на 2012-2013 н.р.І нструктивно-методичні рекомендації щодо складання календарних планів СоколТ.Д., Осієвська О.О. 5 Про підготовку учнів І ст.. до участі в творчих та інтерактивних предметних конкурсах Гриньова І.Г. 6 Про організацію самоосвітньої діяльності вчителя в рамках виконання проблеми школи. Мазко А.М. 7 Про атестацію вчителів. Сокол Т.Д. 8 Про проведення методичного тижня початкової школи Мазко А.М.
ЗАСІДАННЯ № 2 (жовтень) Тема: Шляхи формування ключових компетентностей молодшого школяра Форма проведення: теоретичне засідання
№ з/п Основні питання до розгляду Хто готує 1 Доповідь по темі засідання: «Шляхи формування ключових компетентностей школяра» Калініна Н.А. 2 Про підсумки проведення методичного тижня «Вчимося творчості» МазкоА.М., ДороганчукЛ.Л., Швець А.В. . 3 Огляд новинок методичної літератури Дороганчук Л.Л. 4 Про проведення відкритих уроків(відвідування і обговорення),обмін досвідом ПолторакТ.А.,Петрів О.Ф., Кольцова Т.Ф. 5 Про хід реалізації шкільної програми « Обдарованість» Присяжна О.С. 6 Про участь учнів поч.школи в науково-дослідницькій роботі в системі діяльності МАН України Гриньова І.Г. 7 Про вивчення стану викладання навчальних дисциплін у 2012-2013 навчальному році. СоколТ.Д. 8 Огляд методичних новинок Платонова З.М.
ЗАСІДАННЯ № 3 (січень)
Тема: Про забезпечення впровадження нового держстандарту в навчальний процес школи І-ІІІ ст. Форма проведення: теоретично-практичне засідання
№ з/п Основні питання до розгляду Хто готує 1 Про підсумки навчально-виховної роботи школи 1ст. за І семестр Мазко А.М. 2 Взаємовідвідування уроків в 4-х класах Класоводи 4-х класів 3 Про підготовчу роботу щодо участі в проблемному семінарі Сокол Т.Д 4 Про вивчення системи роботи вчителя Кулик С.М. Мазко А.М. 5 Про проведення ДПА в 4 класах Сокол Т.Д.
ЗАСІДАННЯ № 4 (квітень)
Тема : Підсумки роботи М/О щодо реалізації шкільної проблеми «Розвиток життєво творчого потенціалу особистості в умовах соціалізації навчально-виховного процесу сучасного інноваційного навчального закладу»
Форма проведення: теоретично-практичне засідання
№ з/п Основні питання до розгляду Хто готує 1 Про реалізацію шкільної проблеми Мазко А.М. 2 Майстер-клас Калініної Н.А. по впровадженню ІКТ в навчальний процес школи 1-3 ступ. Калініна Н. А. 3 Про підсумки роботи з обдарованими дітьми Мазко А.М. 4 Про організацію пришкільного оздоровчого табору СоколТ.Д. 5 Аналіз видавничої діяльності вчителів Мазко А.М. 6 Підсумки рейтингового оцінювання вчителів Сокол Т.Д. 7 Підсумки роботи М/О Мазко А.М. 8 Оформлення портфоліо М/О Мазко А.М.
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|