Неділя, 05.05.2024, 07:02Вітаємо Вас Гість | RSS
НВК "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - гімназія"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Психологічна служба


Мета професійної діяльності педагога і психолога в школі єдина.
Це – дитина, умови її повноцінного навчання й розвитку.
Досвід роботи: з 2008 року - шкільний психолог

Кожен освітній заклад, виходячи з своїх потреб та специфіки, вкладає свою ціннісну ідею в модель психологічної діяльності. Для нашої гімназії головна ідеологія психологічної служби – це «супровід» дитини по її життєвому шляху. Це рух разом з нею, поруч із нею, іноді – трохи попереду, якщо треба пояснити можливі шляхи. Ми не можемо змінити внутрішній світ людини без його власної волі, власного бажання, але ми можемо взаємодіяти, пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем. Ми організовуємо співробітництво, спрямоване на самопізнання та самовдосконалення людини.

  Гімназійна психологічна служба – це самостійний вид діяльності з власними цілями й цінностями, яка органічно вплітається в навчально-виховну педагогічну систему. За такої організації стає можливим поєднувати цілі педагогічної і психологічної практики і фокусувати їх на головному – на особистості учня. Робота дорослих з супроводу (педагогів, батьків, психолога) спрямована на створення сприятливих соціально-психологічних умов для успішного навчання й розвитку дитини. Але у кожного є і свої специфічні завдання. Роль педагога – орієнтація учня на інтелектуальні й етичні аспекти («кожна людина повинна знати й уміти саме це й мати відповідну поведінку в громадських місцях»). Батьки виконують роль носія певних цінностей – релігійних, етичних, національних, культурних та інших. Завдання практичного психолога – створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона усвідомлено вибрала, конструктивно вирішувати неминучі конфлікти, засвоювати методи пізнання, спілкування, пізнаючи себе та інших. Презентація "Готовність дитини до школи: складові успішного навчання"Нами обрано пріоритетні напрями психолого-педагогічного супроводу в 4-х блоках:
1 блок – адаптація першокласників до школи. На першій зустрічі зі школою проходить знайомство усіх учасників навчально-виховного процесу: 6-7 річна дитина, батьки, педагог, психолог. Після 20-ти хвилинного заняття з дитиною дорослі сумісно виробляють спільну стратегію, яка допоможе дитині привходженні в новий для неї шкільний світ. Перші півроку ми проводимо розвиваючі заняття, які орієнтовані на розвиток когнітивної сфери й довільності школярів, а також вирішують соціально-психологічні й особистісні завдання. Ми вважаємо, що такої роботи потребують усі першокласники. Цей цикл роботи плавно перетікає в наступний етап, який спрямований на вирішення труднощів в навчанні, спілкуванні, самопочутті, які виникають в окремих учнів.
2 блок – перехід і адаптація в середній ланці. Організаційно-педагогічне завдання – формування єдиної системи навчальних і дисциплінарних вимог, переорієнтація дітей на нове ставлення до навчальної діяльності. Успішність проходження цього періоду залежить від погодженості дій педагогічного колективу, розуміння й терпимості стосовно проблем п’ятикласників з боку педагогів і батьків.
3 блок – пропаганда здорового способу життя та профілактика адитивної поведінки учнів.
4 блок – психолого-педагогічна функція профорієнтації: виявлення і формування інтересів, нахилів, здібностей школярів, визначення шляхів і умов ефективного професійного самовизначення. Вивчення готовності учнів до зміни соціальної позиції й способу життя

Мета професійної діяльності педагога і психолога в школі єдина.

Це – дитина, умови її повноцінного навчання й розвитку. Засоби, методи – різні. Шкільний психолог не повинен сприйматись дітьми як ще один вчитель. Неможливо бути одночасно батьком і психологом стосовно своєї дитини, начальником і чоловіком стосовно своєї дружини, психологом і педагогом стосовно тієї самої дитини. У нашій гімназії, щоб не стати педагогом (безоцінкове відношення), психолог, як мінімум, не веде уроки. Психолого-педагогічний супровід направлений на створення умов для позитивного розвитку відносин дітей і дорослих в освітньому середовищі, психологічний і психічний розвиток дитини з орієнтацією на зону ближнього розвитку.

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту