У надрах сучасної системи освіти формуються нові підходи до локальних
засобів навчання і виховання, з’являються навчальні заклади (гімназії,
колегіуми тощо), головним завданням яких є виховання дітей, гармонійний
розвиток особистості вихованців.
Нині в Україні функціонують різні
моделі інноваційних навчальних закладів – школи здоров’я, школи радості,
школи життєвого успіху, школи духовного здоров’я, школи європейського
простору, школи толерантності, школи гуманістичної орієнтації та інші.
Важливим
кроком на шляху розбудови освітнього простору є створення інноваційної
моделі навчального закладу "Школа майбутнього”, головним завданням яких є
розвиток, творча самореалізація кожного учня і вчителя; виховання
молодих людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом усього
життя, оберігати і примножувати цінності національної культури і
громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати демократичну, правову
державу Україна як невід’ємну складову європейської та світової
спільноти.
З метою подальшого розвитку та впровадження інновацій,
спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, управлінської
діяльності; формування інноваційної культури педагогічних кадрів;
впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання та
розроблення інноваційних моделей навчальних закладів з високим рівнем
якості освіти та освітнього менеджменту Всеукраїнський благодійний фонд
"Освіта України” за підтримки Міністерства освіти і науки України,
Академії педагогічних наук України, Інституту інноваційних технологій і
змісту освіти оголошує Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі
навчального закладу - Школи майбутнього.
Конкурс-захист проводиться у терміни:
районний етап – січень-березень 2010 року; обласний – квітень – червень 2010 року; всеукраїнський етап – жовтень 2010 року.
До участі у конкурсі запрошуються вчителі, батьки, учні, громадські організації – всі, кому не байдужа доля НАШОЇ ШКОЛИ.
Шановні старшокласники!
Урядовими рішеннями в Україні започатковано розробку моделей Школи майбутнього
Для
нас дуже важлива ваша думка з цього питання. Просимо дати відповідь на
поставлені питання. Узагальнені результати опитування і кращі моделі
„Школи майбутнього” надіслані на адресу школи будуть опубліковані в
газеті «Народна трибуна»
1. Якою повинна бути „Школа майбутнього” у Вашому розумінні:
- будова школи
- оснащення навчальних класів
- перелік і зміст предметів, що вивчається
- зміст і вигляд підручників
- технології і спосіб викладання
2. Створіть образ вчителя і його стосунки з учнями в „Школі майбутнього”?
3. З чого б Ви негайно розпочали роботу як би Вам сьогодні доручили створювати „Школу майбутнього”?
Шановні педагоги!
1. З чим у вас асоціюється словосполучення „Школа майбутнього”?
2. Що саме у навчально-виховному процесі потребує змін в першу чергу і чому:
класні
кабінети, підручники, перелік і зміст предметів, будівля школи,
матеріально-технічна база, технології викладання матеріалу, підготовка
вчителя? Ваш варіант.
4. Чи допоможуть ці зміни Вам реалізуватись повністю? Якщо ні, то чому?
5. Які перспективи ви бачите в майбутньому для своєї професії?
6. Як Ви розумієте і ставитесь до визначення – „соціальна освіта”
7. Як можливо, на Ваш погляд утримувати „Школу майбутнього”:
- тільки за рахунок держави?
- юридичних і фізичних осіб?
- комбінований спосіб на партнерських умовах?
8. Яке Ваше ставлення до приватної освіти? Мотивуйте.
Шановні батьки!
1. Чи вдоволені Ви роботою школи, в якій навчається Ваша дитина? Якщо ні, то чому?
2. Які зміни, нововведення (шкільна форма, класні кабінети,
підручники, нові предмети, будівля школи, викладання матеріалу,
матеріально-технічна база, стосунки вчитель-учень тощо) ви могли б
запропонувати до створення моделі „Школи майбутнього” і чому?
3. З чим у вас асоціюється словосполучення „Школа майбутнього”?
3. Ваше ставлення до приватних шкіл?
7. Хто ще, окрім держави, на Вашу думку, має займатися фінансуванням шкіл?
Дякуємо за відповіді.
Чекаємо на Ваші листи.