Субота, 18.05.2024, 16:44Вітаємо Вас Гість | RSS
НВК "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - гімназія"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Січень » 7 » Знайомство із школою
01:57
Знайомство із школою

Нікого неможливо навчити.

Можна лише навчитися самому й для себе…

НВК №2

Широкий погляд на освіту;

Комунікативність навчання;

Оригінальність педагогічної методики;

Любов до дітей;

Активна життєва позиція.

 

НВК №2 – гімназія – це інноваційний навчальний заклад, спрямований на розвиток якостей особистості дитини

  •  Інтеграція до міжнародної системи освіти;
  •  Поглиблене вивчення іноземних мов (англ., нім.);
  •  Чудово обладнані комп’ютерні класи, де кожній дитині надається окремий комп’ютер з виходом в Інтернет;
  •  Висококваліфіковані вчителі;
  •  Стипендії голови адміністрації призерам олімпіад, інтелектуальних конкурсів, спортивних змагань;
  •  Клуби за інтересами;
  •  Екскурсійні поїздки по Україні;
  •  Хореографічний ансамбль «Гармонія»;
  • Вивчення мови «Іврит», культури та звичаїв єврейського народу;
  • Наукове товариство «Дослідник»;
  • Гурток ІКТ «Інтершкола»;
  • Спортивні секції та гуртки;
  • Атмосфера сімейного комфорту;
  • Збалансоване безкоштовне (для молодшої школи – «Школи радості») харчування;
  • Медична служба, психолог, соціолог.

Анонс конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу - Школи майбутнього

У надрах сучасної системи освіти формуються нові підходи до локальних засобів навчання і виховання, з’являються навчальні заклади (гімназії, колегіуми тощо), головним завданням яких є виховання дітей, гармонійний розвиток особистості вихованців.
Нині в Україні функціонують різні моделі інноваційних навчальних закладів – школи здоров’я, школи радості, школи життєвого успіху, школи духовного здоров’я, школи європейського простору, школи толерантності, школи гуманістичної орієнтації та інші.
Важливим кроком на шляху розбудови освітнього простору є створення інноваційної моделі навчального закладу "Школа майбутнього”, головним завданням яких є розвиток, творча самореалізація кожного учня і вчителя; виховання молодих людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом усього життя, оберігати і примножувати цінності національної культури і громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати демократичну, правову державу Україна як невід’ємну складову європейської та світової спільноти.
З метою подальшого розвитку та впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, управлінської діяльності; формування інноваційної культури педагогічних кадрів; впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання та розроблення інноваційних моделей навчальних закладів з високим рівнем якості освіти та освітнього менеджменту Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України” за підтримки Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти оголошує Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу - Школи майбутнього.

Конкурс-захист проводиться у терміни:
районний етап – січень-березень 2010 року; обласний – квітень – червень 2010 року; всеукраїнський етап – жовтень 2010 року.

До участі у конкурсі запрошуються вчителі, батьки, учні, громадські організації – всі, кому не байдужа доля НАШОЇ ШКОЛИ.

Шановні старшокласники!

Урядовими рішеннями в Україні започатковано розробку моделей Школи майбутнього
Для нас дуже важлива ваша думка з цього питання. Просимо дати відповідь на поставлені питання. Узагальнені результати опитування і кращі моделі „Школи майбутнього” надіслані на адресу школи будуть опубліковані в газеті «Народна трибуна»

1. Якою повинна бути „Школа майбутнього” у Вашому розумінні:
- будова школи

- оснащення навчальних класів

- перелік і зміст предметів, що вивчається

- зміст і вигляд підручників

- технології і спосіб викладання

2. Створіть образ вчителя і його стосунки з учнями в „Школі майбутнього”?

3. З чого б Ви негайно розпочали роботу як би Вам сьогодні доручили створювати „Школу майбутнього”?

Шановні педагоги!

1. З чим у вас асоціюється словосполучення „Школа майбутнього”?

2. Що саме у навчально-виховному процесі потребує змін в першу чергу і чому:
класні кабінети, підручники, перелік і зміст предметів, будівля школи, матеріально-технічна база, технології викладання матеріалу, підготовка вчителя? Ваш варіант.

4. Чи допоможуть ці зміни Вам реалізуватись повністю? Якщо ні, то чому?

5. Які перспективи ви бачите в майбутньому для своєї професії?

6. Як Ви розумієте і ставитесь до визначення – „соціальна освіта”

7. Як можливо, на Ваш погляд утримувати „Школу майбутнього”:
- тільки за рахунок держави?
- юридичних і фізичних осіб?
- комбінований спосіб на партнерських умовах?

8. Яке Ваше ставлення до приватної освіти? Мотивуйте.

Шановні батьки!

1. Чи вдоволені Ви роботою школи, в якій навчається Ваша дитина? Якщо ні, то чому?

2. Які зміни, нововведення (шкільна форма, класні кабінети, підручники, нові предмети, будівля школи, викладання матеріалу, матеріально-технічна база, стосунки вчитель-учень тощо) ви могли б запропонувати до створення моделі „Школи майбутнього” і чому?

3. З чим у вас асоціюється словосполучення „Школа майбутнього”?

3. Ваше ставлення до приватних шкіл?

7. Хто ще, окрім держави, на Вашу думку, має займатися фінансуванням шкіл?

Дякуємо за відповіді.
Чекаємо на Ваші листи.

Переглядів: 392 | Додав: zagrelena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту